![](/static/slide2.jpg?w=30&q=80)
![ارتمن](https://api.kukala.ir/product/images/GetImage/brand/artman_logo.jpg?w=60&q=80)
ارتمن
نگاهی به برند آرتمن
برند آرتمن (Artman brand) در صنعت طراحی، تولید و فروش کفش معروف و از دهه ۶۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. این برند برای سالها در تلاش بوده تا کفشهای فاخر و با کیفیت بالا را با بهترین استانداردها تولید کند و به مشتریان خود ارائه دهد. فعالیتهای تجاری آرتمن بر اساس خردهفروشی کفشهای خاص و لوکس استوار است. محصولات آرتمن به دلیل کیفیت، زیبایی و ویژگیهای منحصر بفرد آن، جایگاه ویژهای در بین مشتریان دارد.
توسعه برند آرتمن
برند آرتمن با ورود امیر تهذیبی به عنوان مدیر خلاقیت در خانهی مد آرتمن، به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد. آرتمن به عنوان یک طراح کفش، در طراحیهای خود تلاش میکند تا احساس فاخری را در زندگی روزمره مصرفکنندگانش به ارمغان آورد. فلسفهی آرتمن بر این است که استایل شخصی مشتریان، تیپ شخصیتی آنها و خصوصیات فردی خریداران در طراحی کفشهای فاخر ولی کاربردی آرتمن نقش اساسی ایفا کند. به همین دلیل، آرتمن مجموعهای از واحدهای مختلف را تشکیل داده است تا بتواند ارتباط دائم و مداومی بین مشتریان و تیم خلاقیت خود برقرار کند.
هدف اصلی تیم آرتمن، ارائه محصولی است که با استایل و نیازهای مشتریان هماهنگ باشد و رضایت مشتریان را به شکل بینظیری برآورده کند. آرتمن برندی ایرانی است و سعی میکند که با ارائه کفشهای متناسب با سلیقه و استایل مشتریان، جزو انتخابهای اول مشتریان ایرانی باشد.
در حال حاضر، خانهی آرتمن با همکاری گروهی از جوانان خلاق و پرانرژی، فعالیت خود را با هدف پیشروی در مسیر پر چالشی که انتخاب کرده است، ادامه میدهد. آرتمن امیدوار است در این مسیر موفقیتهای بیشتری کسب کرده و بهعنوان یک برند برجسته در دنیای مد ایران شناخته شود.